Stressad

 
Var så sjukt trött i huvudet och kroppen igår så jag somnade redan vid elva tiden. Så skönt, också vaknade jag vid nio idag. Fixade mig lite snabbt och cyklade bort till arbetsförmedlingen. Har alltid tyckt att det varit verkligen döds tråkigt att åka dit på sånna aktiviterer och så vidare. Men den här gången var faktiskt riktigt rolig. Vi var en liten grupp på fem killar och två tjejer. Vi ska träffas lite då och då och prata om hur det går med jobbsökandet och ge varandra ideér och träffa olika arbetsgivare tillsammans. 

Nu har jag städat, duschat och plattat håret. Och ska faktiskt iväg till arbetsförmedlingen igen om en liten stund, ska träffa min handläggare och prata med henne om några gejjer. 
Efter det mötet ska jag iväg till Jönköping och möta upp Emilia som ska spendera helgen hos mig. Ska bli roligt att träffa henne efter alla dessa år! :) Som vanligt känner jag mig stressad även fast jag inte har någonting att stressa över egentligen. 
0 kommentarer