Någonting jag älskar med hösten


- Varm te i en stor mugg.
- Ljus, massvis av ljus i lägenheten.
- Mysiga gosedjur överallt.
- Mysig outfit, sockar och skor till en snygg varm jacka med en stor halsduk.

Hösten närmar sig med stormsteg och om bara någon vecka är det så pass kallt att man kan börja använda vinterjacka. Än så länge går jag bara ut i tröja, men man känner att det är kyligare. Jag kan inte längre ta mina powerwalks i shorts utan de har bytts ut mot långa leggings. 
Det enda nästan jag gillar med hösten är det här mysiga. Ljus, te, outfits bestående av leggings med en stor tröja och ett par mysiga sockar. Det är ju det finaste och skönaste som finns! Sen snyggaste vinterjackan med en stor mysig halsduk matchande med ett par Johnny bulls skor. That's me in winter. 
1 kommentar
Susanna Maria J

Myyys! Man är tokig om man inte gillar hösten :D