Helgen


Helgen är över och idag vaknade jag upp till en grå och tråkig måndag, riktigt höst väder. Jag hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag haft. Ville aldrig att den skulle ta slut. Så roligt har jag inte haft på hur länge som helst. 
I fredags lagade vi tacos tillsammans och kollade sedan på idol och big brother. Då vi båda var ganska trötta så la vi oss i sängen och snackade lite innan vi somnade. I lördags så vaknade vi redan vid halv tio vilket var skönt, då hade vi hela dagen framför oss. Så vi tog en lugnt frukost och fixade till oss och gick sedan mot stan. Kollade runt lite men ingen av oss hittade något speciellt. Förutom på systemet då, hehe. Vi var även och tittade runt på Elins esplanad, och handlade lite. Sen åkte vi till Tai Pak och myste och åt kina mat. Mätta och belåtna åkte vi hem igen och vilade innan vi tog en långpromenad i skogen. 
När vi kom hem igen var det dusch och fix som gällde sammtidigt som vi drack cider och blandade drinkar. Vilket vi gjorde resten av kvällen också. Tack alla inblandade för en amazing helg. 
Söndag, igår låg vi i sängen/tog det lugnt hela dagen till Elin tog tåget hem igen och lämnade mig ensam. Ser redan fram emot nästa gång vi ses. 
0 kommentarer