Fredagens planer

 
G O D M O R G O N.
Äntligen fredag och man kan inte annat än att vakna med ett leende på läpparna när det är strålande sol utanför fönstret. Har precit ätit fyra knäckebröd, ett äpple med en mugg te. Nu ska jag strax byta om till träningskläder och ta en långpromenad. 
Som sagt så kommer min vän Elin hit lite senare ikväll. Jag känner att jag har hur mycket som helst som ska göras innan dess. Bland annat det här:
- Gå långpromenad.
- Duscha samt fixa mig och platta håret.
- Dammsuga.
- Handla.
Plus att jag ska iväg till Dollarstore och titta efter lite saker. 

Så ser min dag ut ungefär. Ikväll när Elin kommer så ska vi laga tacos och titta på idol och umgås tillsammans. Mycket mer än så orkar vi båda nog inte med mer idag. 
Nu väntar träningskläderna och 10 km spåret på mig.
0 kommentarer