New in 4/5 och dagen


Mitt allra senaste inköp. Blomiga, somriga och super snygga påslakan samt örngott. Dom passar så fint in i lägenheten.
Jag tycker det är så himla fult att ha två täcken i olika påslakan. Och jag hade inga som såg likadana ut så det var på tiden att fixa det. Min lilla kisse har redan hittat sin favorit plats! :')
Annars ligger jag helt utslagen i soffan med ett stort glas vatten just nu. Känns som att dagen varit väldigt lång men jag har hunnit med så mycket, för en gångs skull.
Slutade jobbet halv fem och cyklade hem till mina föräldrar en stund sen åkte jag och syster ner på stan och kollade affärerna. Efter det åkte jag hem och satte igång med städningen. Jag tänkte först om jag verkligen skulle orka städa eller skjuta upp det till en annan dag. Men är så glad att jag gjorde det nu. För det känns så jäkla fräscht och skönt nu. 
Har även packat lite paket som ska med posten imorgon. Om en liten stund ska jag ta en promenad innan det är dags att krypa ner i sängen och sova ett par timmar. 
0 kommentarer