Endomondo

Tänkte tipsa om en app som jag använder varje gång jag är ute och tränar. Endomondo heter appen och den hjälper dig att hålla reda på hur mycket du tränar och hur länge. Det är en GPS som följer dig när du går eller springer, eller vad du än tränar. Detta kan man ställa in senare i appen. 
Så man går alltså in i appen och väljer vad man ska träna sedan trycker man bara på start så följer den dig, hur långt du har sprungit samt vad ditt resultat blir. 
Man kan bli vän med alla som har endomondo. 
Jag tycker den är super bra för jag har rätt kasst minne så detta hjälper mig att komma ihåg mina träningar utan att jag behöver skriva upp dem och krångla. 
I denna app kan man även se bland annat hur många kalorier man bränt under sin träning. Enligt mig känns det på något sätt roligare att träna med denna app, den peppar lite extra!
0 kommentarer