Det sa bara swish.


Godmorgon solstrålar!
I fredags efter jobbet åkte jag direkt till Jönköping och hämtade bästaste Elin som redan var där och väntade på mig. Sen sa det bara swish så var det söndag, haha! Vart fan tog tiden vägen? Sjukt fort har det gått iallafall. 
Men vi har haft hur roligt som helst. Igår var vi ute nästan hela dagen, man kan ju inte sitta inne när det är så fint väder. Tog hur många bilder som helst på ett ställe inte alls långt härifrån. 
Efter ett par cider igår känner jag mig väldigt seg idag. Somnade väldigt sent och har varit vaken sedan kvart i nio. 
Nu ska vi äta lite frukost och sen umgås några timmar innan det är dags att gå mot stationen och lämna Elin. Känns så tråkigt att hon redan ska åka hem. 

Sen senare kommer min älskling hem och jag ska äntligen få krama och pussa på honom igen! #vilkenkänsla
0 kommentarer