Norrköping



Efter jobbet i torsdags åkte jag hem och packade min väska full med alla saker (och lite till...) #tjejproblem. Sen tog jag och älsklingen bilen och jag sprang upp en snabbis till mina föräldrar. Och fem minuter senare är jag äntligen Iphone ägare igen, yey! Sen tog vi kissen till mormor där hon får spendera helgen. 
Påväg till Norrköping gjorde vi ett stopp i Tidholm också. 

Var framme hos bästa vän i Norrköping några timmar senare på kvällen. Då sa jag hejdå och puss kram till älsklingen som skulle vidare. Sen gick jag och Elin hem till henne. Eftersom att hon skulle jobba på fredagen så gick vi och la oss ganska tidigt senare på kvällen. Det var skönt att sova ut dagen efter och sen spenderade jag förmiddagen tillsammans med hennes syster. Vi satt och spelade Wii. 
När Elin slutade gick vi till systemet och ikväll ska vi ha roligt! :D 
Strax ska vi åka till stallet. Jag ska efter väldigt många år äntligen få sitta uppe på hästryggen igen. Ser väldigt mycket fram emot det! Vi tänkte rida ut en sväng i skogen. Mysigt!!
0 kommentarer