Nyhet tips



Jag använder torrschampoo ungefär varrannan dag i mitt hår. Har testat både proffs och batiste men aldrig tyckt att någon av de är speciellt bra. Håret känns så strävt när efter man använd dem.
Sist jag var och skulle köpa ett nytt torrschampoo så hittade jag en helt ny sort, eller det var den enda som fanns så jag tänkte att jag kunde testa den. Vilket visade sig vara sjukt bra val.
Denna var verkligen helt grym. Håret känns precis som efter man tvättat det. Plus att det har en fräsch doft och lämnar inga vita spår i håret.

Detta köpte jag på willys för mellan 20-30 kr. Och jag kommer absolut fortsätta köra på detta. Jag antar att det finns i vanliga matbutiker också, men jag har faktiskt inte sett det där så kan inte säga hundra procent säkert.
1 kommentar
erica björkander

bra tips, det ska jag allt testa! :)