it's right, girls just wanna have fun


Efter skola, sons of anarchy, dammsuga, bädda rent i sängen, duscha, föna/platta håret, diska, plugga sitter jag nu här hemma ensam och sjunger med musik. Girls just wanna have fun. På något konstigt sätt kom jag och tänka på den när jag stod och plattade till håret förut, sen dess har den varit på! Tror att jag egentligen är riktigt trött. Har varit igång sen sex imorse. 

Killen gick och jobbade vid halv fem så passade på att plugga naturkunskap faktiskt. För jag vet att jag aldrig hade hunnit klart till måndag annars. Men nu någon timme senare är jag färdig. Känns jävligt bra och lilla Gunnar kommer bli gladis. Jag brukar nämligen vara ganska dålig med det där att vara i tid. 
Aja, snart kommer väl min lilla ponni hem så ska vi umgås ett tag. Tills dess ska jag fortsätta lyssna musik, la la la! 
0 kommentarer