Här kommer alla känslorna på en och samma gång


Insåg att sedan jag började jobba så har bloggen blivit väldigt tom. Det är på grund av att jag helt enkelt varit för trött på kvällen för att ens öppna datorn. Idag är första gången jag kollat in i bloggen sen i måndags! 
Men jag ska försöka bli bättre. 
Idag är jag iallafall ledig, ända tills på tisdag dessutom. Men om jag ska vara helt ärlig så saknar jag redan jobbet. Kändes konstigt att ha sovmorgon ända till tio idag. 

Vi tog en lång frukost och sen tog vi tag i stor städning utav hela lägenheten. Känns så skönt och fräscht efteråt. Tog på mig träningskläder och hämtade mina träningsskor och skulle iväg till gymmet. Men det blev snabbt ändrade planer, så gymmet får vänta tills ikväll. 
Jag har såklart inte hunnit berätta att jag börjat gymma heller. Men det var faktiskt första dagen igår. Jäklar vad skönt det var! Så nu tänkte jag komma igång på riktigt med träningen och cykla till jobbet varje dag också. 
Killen håller på att göra iordning en sallad till oss nu och sen tänkte vi gå ut på en promenad. 
Här kom allt på en gång kändes det som, haha. Menmen.. 
0 kommentarer