Mardröm

Inatt hade jag värsta mardrömmen på länge. Det var typ som på film, skräckfilm alltså. Vilket jag är livrädd för.
Det var mörkt ute och jag var och gick i en sån gränd, eller vad det kallas. Mellan massa hus och det finns ingen stans att ta vägen. Helt plötsligt kommer en man i helt svarta kläder med en kniv i handen och skriker att han ska ta mig och döda mig. Jag sprang så fort jag kunde och var verkligen svin rädd!
Sen tror jag att älskling väckte mig och sen vände jag mig om och höll om honom jätte hårt tills jag somnade om igen. Åh vad jag älskar att somna i min finas famn, kan inte beskriva hur underbart det är! Det är nästan så att jag längtar varje dag tills vi ska gå och lägga oss så jag får hålla om honom extra hårt och länge! :p Det är verkligen det bästa som finns.

1 kommentar
Anna Katana

Usch vilken hemsk dröm!
Några roliga planer för helgen?