hejdå 2013 hej 2014

Gjorde du någonting i år som du aldrig gjort förut?

Jag åkte på spontan resa till Gotland. Sen gjorde jag en egen bloppis på instagram, som gick förvånandsvärt bra. Jag lärde mig att tänka på ett helt annorlunda och bättre sätt.

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit mycket bra men har även haft många jobbiga och tråkiga dagar. Men om man jämnför med andra år så har jag mått bättre.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?

Den 28 Oktober då jag fick kontrakt på lägenhet i Skövde.

Vad är din största framgång under 2013?

Att jag tog tag i mitt liv och slutade med det jag inte trivdes med och började plugga istället. 

Bästa köpet? 

Lägenheten!! (Jag har ju inte köpt den, men kommer ju få betala hyra) Plus alla nya möbler och fina saker till den.

Vad spenderade du mest pengar på?

Antagligen kläder och mat!  

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag hoppade och skrek av glädje när jag fick ett mail att jag fått kontrakt på lägenheten. Men sen har det även funnits andra dagar då jag varit riktigt glad. Tex med Killen, Elin Emilia och Bella. Har skrattat väldigt mycket! 

Vilka sånger påminner dig om 2013?

Har nog ingen direkt sång som påminner om detta året. Men det har kommit en hel del nya bra låtar som jag fastnat för under året. 

Vem har du umgåtts med mest?

Pojkvännen!

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja, jag har haft ett förhållande sen 15 Juni 2012.

Vart reste du under 2013?

Jag var på Gotland och i Turkiet. Sen har jag även gjort små roadtrips runt om i Sverige.

Är det någonting du saknar år 2013 som du vill ha 2014?

Äta mer nyttigt och träna!
Resa mer.
Tänka mer på mig själv.
Slappna av mer.
Träffa mer folk.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag firade den hemma på dagen med familjen, vilket slutade i bråk och jag åkte därifrån gråtandes. Sen "firade" jag med killen lite på kvällen. Så det var väl kanske inte den bästa födelsedagen, men kvällen var bra!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?

Om jag hade fått träffa mina vänner lite oftare. 
Om jag sluppit tänka så mycket negativt och bara låta allt vara istället. 

Vem saknade du?

Alla mina vänner!
Många utav mina vänner bor långt bort så blir ofta lite svårt att träffas.

De bästa nya människorna du träffat?

Har inte träffat jätte många nya vänner, men Bella är en utav de bästa jag träffat detta året. Verkligen en go och härlig tjej!! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Kör bara, tänk inte så mycket. 
Sometimes you need to let things go!
Tänk mer på dig själv och mindre på andra.
Gör vad du själv vill, inte vad andra vill att du ska göra. 
Börja träna, det skulle få dig att må bättre.
0 kommentarer