andas, andas, andas.

 
GODKVÄLL. Vi har precis kommit hem ifrån stan, som sagt så var vi på bio idag IGEN. Haha, nolife. 
Har faktiskt varit ganska tveksam om att se den här filmen lite hela dagen. Och det visade sig att den var himla dålig. Det blev ingen underbar semester med sune och hans familj, den var katastrof och man bara längtade tills den var slut. 
Jag har haft super ont i magen hela kvällen, mår super illa och kommer dö vilken minut som helst. Så nu ska vi lägga oss i våra sängar och starta en film. Förhoppningsvis kommer jag somna snart och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon när jag vaknar. Den här gången får det bli på smällen. 
Imorgon är det nyår, känns hel weird. Men vi var på systemet i fredags så drinking it is! ;) 
Nu måste jag lägga mig och försöka ANDAS. Godnatt alla fina! 
0 kommentarer